سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازآفرینی ۴۲ محله در البرز

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی البرز از انجام اقدامات بازآفرینی، بهسازی و نوسازی سکونتگاه‌های غیر رسمی و حاشیه نشینی در ۴۲ محله استان البرز طی ۵ سال خبر داد.

محمدرضا صفایی معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،در تشریح مزایا و نتایج بازآفرینی در کشور گفت: بازآفرینی شهری رویکردی نو در بهسازی و نوسازی محدوده‌های مذکور است و تحقق اهداف و برنامه‌های بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی شهری مستلزم رویکردی جامع و هماهنگ و برنامه ریزی با مشارکت کلیه دستگاه‌های عضو ستاد شهرستانی و استانی است.

او افزود: با توجه به اینکه بازآفرینی از برنامه‌های  مهم دولت دهم بوده، طبق برنامه ریزی‌های انجام شده توسط دولت لزوم دارد سالانه ۲۷۰ محله در کشور بازافرینی گردد و به دلیل ضرورت اجرای طرح‌های بازآفرینی، توجه به این مهم از تکالیف و وظایف برنامه ریزان، مدیران و متخصصان شهری در حوزه‌های مختلف است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی البرز گفت : تا کنون در استان البرز شهر‌های کرج، نظرآباد، محمدشهر و کمالشهر طرح بازآفرینی محلات خود را آغاز کرده اند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یادآور شد: در راستای تهیه طرح‌های بازآفرینی محلات در تلاشیم باهمراهی مشاورین طرح که از سوی شهرداری هر شهر تعیین و به کار گرفته میشوند، تمام نیاز‌های محلات  از جمله  خدمات روبنایی و زیربنایی (مدرسه، بیمارستان، فرهنگسرا و...) شناسایی نموده و پس از تایید در مراجع کلیه دستگاه‌های عضو ستاد بازآفرینی استان پروژه‌های مربوط به خود را از محل اعتبارات در اسرع وقت اجرا نمایند.

انتهای پیام/و

ضرورت اجرای طرح‌های بازآفرینی در البرز

 

برچسب ها: بهسازی ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.