سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای مؤثر در افزایش رونق اقتصادی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های توسعه‌ای در این استان سبب افزایش رونق اقتصادی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان اظهار داشت: فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های توسعه‌ای در این استان ضرورت دارد.

او افزود: برای ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های توسعه‌ای استان باید تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط همکاری کنند.

عباسی اضافه کرد: ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای باعث افزایش سرمایه گذاری، رونق اقتصادی، افزایش اشتغال، کاهش نرخی بیکاری و در نهایت جلوگیری از مهاجرت مردم چهارمحال و بختیاری به استان‌های دیگر می‌شود.

او ادامه داد: توجه به شاخص‌های توسعه شهری در بازنگری طرح‌های جامع شهر‌های چهارمحال و بختیاری به طور جدی در دستور کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار گیرد.

عباسی گفت: بهره مندی از توان اعضای سازمان‌های مردم نهاد، استادان دانشگاهی و رئیس دانشگاه شهرکرد به عنوان دانشگاه مادر چهارمحال و بختیاری در کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان می‌تواند در بهبود وضعیت مصوبات مؤثر باشد.

اعضای کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست چهارمحال و بختیاری در این نشست، کلیات اجرایی ۱۲ طرح شامل پرورش گوسفند داشتی، گردشگری، بازنگری طرح جامع فرخ شهر و راه اندازی مرکز معاینه فنی در فرخ شهر را تصویب کردند.

انتهای پیام/ف

ضرورت فراهم کردن زیرساخت‌ها برای ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.