سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسیر سنقر به سطر دو بانده می شود

فرماندار سنقرو کلیایی از پیگیری و اختصاص اعتبار در کمیته برنامه ریزی برای دوبانده شدن مسیر سنقر به سطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرماندار سنقرو کلیایی همچنین از پیگیری و اختصاص اعتبار در کمیته برنامه ریزی برای دوبانده شدن مسیر سنقر به سطر خبر داد و گفت: افزود: ما هم به عنوان خادم مردم در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش می‌کنیم و در این راستا از تمامی ظرفیت‌های شهرستان استفاده خواهیم کرد.

او  جذب سرمایه گذار را در این منطقه برای پیشرفت شهرستان مهم دانست و گفت: نجابت مردم منطقه موجب جلب اعتماد سرمایه گذاربرای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این منطقه شده است.

 فرماندار سنقرو کلیایی گفت: ظرف مدت 10روز اداره آبفار نسبت به تهیه منبع آب برای روستا اقدام کند وشرکت پخش فراورده های نفتی نیز سوخت مورد نیاز برای روستارا تا قبل از گازرسانی تامین خواهد کرد.

محمد ناصرمعصومی زاده افزود: درخصوص اجرای آسفالت راه روستایی، درجلسه کمیته برنامه ریزی اعتبار لازم برای این منظور اختصاص داده شده و پیمانکار توسط اداره راهداری و حمل و نقل مشخص شده است.

فرماندار سنقرو کلیایی افزود: مشکلات این روستا در حوزه های اب شرب،آسفالت راه روستایی، گازرسانی و تامین سوخت استکه تمهیدات لازم برای رفع مشکلات  از طریق دستگاههای ذیربط اندیشیده شد.




انتهای  پیام/ز


رفع مشکل آب آشامیدنی روستاهای سنقر 

برچسب ها: اب ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.