سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دستگیری روح‌اللّه زم، دست جریانات ستون پنجم دشمن را رو می‌کند

فعال اصولگرا گفت: دستگیری زم دست بسیاری از جریانات را که از داخل به عنوان ستون پنجم دشمن به نظام ضربه می‌زدند، رو می‌کند.

حمیدرضا ترقی عضوشورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دستگیری روح‌الله زم توسط سپاه پاسداران، گفت: با توجه به حمایت سرویس‌های جاسوسی مقتدر بین‌المللی مانند صهیونیست، عربستان و فرانسه از روح‌الله زم، بازداشت این فرد پیش از هرچیز نشان‌دهنده قدرت سپاه در ضربه زدن به توانمندی‌ها و قدرت این سه دستگاه اطلاعاتی و امنیتی در دنیا بود.

او ادامه داد: این سرویس‌های جاسوسی در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی مشکلات بسیاری برای کشورمان به وجود آورده است و نقش بسیار موثری در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی داشتند؛ بنابراین طبیعتاً این ضربه از نظر شیوه، ابتکار و خلاقیت‌ عملکردی، نشان دهنده اشراف اطلاعاتی ایران و توانمندی دستگاه اطلاعاتی و امنتی سپاه در منطقه و دنیاست و شاید بتوان گفت تاکنون بزرگترین ضربه‌ای بوده است که به این دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی در دنیا زده شده‌اند.


بیشتر بخوانید: بازتاب دستگیری روح الله زم در رسانه‌های خارجی + تصاویر


ترقی افزود: علاوه بر این، دستگیری زم که نقش بسیار موثری در تخریب چهره‌های انقلاب و ایجاد بی‌اعتمادی در بین مردم  داشت و با دروغ‌پردازی‌های خود تلاش می‌کرد تا ضربه سنگینی به انقلاب وارد کند، می‌تواند دست بسیاری از جریانات را که از داخل به عنوان ستون پنجم دشمن به نظام ضربه می‌زدند و موجب تضعیف نظام می‌شدند رو کند. همچنین این ضربه و افشای ماهیت این افراد به مردم بصیرت فراوانی خواهد داد تا بدانند چه کسانی به فکر مردم کشور و چه کسانی هم مزدوران بیگانه بی‌جیره و مواجب دشمن هستند که  سعی دارند با کمک به دشمن فشار بر مردم ایران را افزایش دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.