سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناظم‌الشریعه: از ترکیب تیم در جام‌جهانی ۳ بازیکن را به ارومیه آوردیم/ جوانگرایی خوبی در ترکیب انجام دادیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از ترکیب تیم در جام‌جهانی قبلی تنها سه بازیکن را به ارومیه آوردیم و بقیه بازیکنان جوان هستند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در کنفرانس خبری پیش از آغاز مسابقات گفت: در ابتدا به همه تیم‌های حاضر در ارومیه خوش‌آمد می‌گویم و امیدوارم از حضور در ایران و شهر زیبای ارومیه لذت ببرند. ضمن اینکه باید به مردم ارومیه هم بابت میزبانی شایسته این مسابقات تبریک بگویم.

او ادامه داد: از ترکیب تیم در جام‌جهانی قبلی تنها سه بازیکن را به ارومیه آوردیم و بقیه بازیکنان جوان هستند و از ۱۴ بازیکن فعلی، هشت نفر از آن‌ها اولین تجربه خود از حضور در یک تورنمنت رسمی را بدست می‌آورند.


بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتسال ایران در جایگاه سوم دنیا و اول آسیا


سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: در واقع جوانگرایی خوبی در تیم صورت گرفته که نکته بسیار مثبتی است. البته برای حفظ شخصیت تیم ملی همیشه باید از بازیکنان شناخته شده و شاخص هم در ترکیب تیم در هر تورنمنت استفاده کرد.

وی با تبریک مجدد بابت میزبانی شایسته ارومیه گفت: در این مسابقات سالار آقاپور را داریم که پیش از این به عنوان برترین بازیکن آسیا در رده زیر ۲۰سال انتخاب شده و در لیگ هم حضور خوبی دارد. به همین جهت وظیفه داشتیم وی را به تیم دعوت کنیم. همانطور که ۲ سال پیش هم توحید لطفی را دعوت کرده بودیم. مطمئن باشید هر بازیکنی که شرایط خوبی داشته باشد را به تیم دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا -ارومیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.