سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لطفی سکاندار پارک علم و فناوری استان یزد شد

لطفی به عنوان رئیس جدید پارک علم و فناوری استان یزد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمد مهدی لطفی رئیس جدید پارک علم و فناوری استان یزد در مراسم تکریم و معارفه ریاست پارک علم و فناوری یزد، گفت: دانش و سرمایه خوبی در پارک علم و فناوری استان وجود دارد و تاکنون منشا خیر و برکت و اثر گذاری در سطح کشور بوده است.

لطفی با اشاره به اهمیت اقتصاد دانش بنیان و گسترش و تاثیر اقتصاد دانش بنیان بر دستگاه‌ها و سازمان‌های استان، افزود: پارک علم و فناوری می‌تواند نقش کلیدی و زنجیره‌ای ایفا کند.

رئیس جدید پارک علم و فناوری استان عنوان کرد: پارک علم و فناوری می‌تواند زمینه ساز توسعه پایدار منطقه‌ای باشد و با تعامل، همکاری و مشارکت در پروژه‌های پیشران به خصوص اجرای سند آمایش رسالت خود را ایفا کند.

او به رسالت اجتماعی پارک علم و فناوری اشاره کرد وگفت: استان یزد در بسیاری از مسائل رتبه اول را به خود اختصاص داده، ولی در زمینه نگه داشت سرمایه‌های انسانی عملکرد قابل قبولی را نداشته است و پارک علم و فناوری باید در زمینه نگه داشت سرمایه‌های استان تلاش کند.

رئیس جدید پارک علم و فناوری اظهار امیدواری کرد: پارک علم و فناوری جایگاه بودجه‌ای بهتری در بودجه استان به خود اختصاص دهد.
پیش از این داریوش پور سراجیان رئیس پارک علم و فناوری بوده است.

انتهای پیام/ی

معرفی رئیس جدید پارک علم و فناوری استان یزد 

برچسب ها: انتصاب ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.