سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از سامانه تجارت بین‌المللی خرما در شیراز

مسؤول سازمان بسیج کارگری سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) گفت: صادرات محصولات کشاورزی به ویژه خرما، تخصصی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسؤول سازمان بسیج کارگری سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) گفت: نخستین سامانه تجارت بین‌المللی خرما در کلینیک تخصصی صنعت شیراز رونمایی شد.

سید حسام بوستانی افزود: کلینیک تخصصی صنعت در یک حرکت ابتکاری توسط نخبگان و دلسوزان صنعت استان و کشور در شیراز راه‌اندازی شده است.

او با بیان این که صنعت خرما از صنایع انحصاری ایران است که به آن توجه نشده، افزود: برای برون‌رفت از این معضل اقتصادی، سامانه تجارت بین‌المللی خرما باهدف شناسایی، جذب و ساماندهی این محصول استراتژی در کشور راه‌اندازی شده است.

مسؤول سازمان بسیج کارگری سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) گفت: این سامانه قابلیت صادرات تخصصی محصولات کشاورزی را به جامعه هدف موردتوجه جدی قرار داده است.

بوستانی افزود: تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان می‌توانند با عضویت رایگان در این سامانه به‌طور دائم محصولات خود را ارائه و تبلیغ کنند و نیز برای گسترش این فناوری درصدد معرفی و صدور آن در آینده نزدیک به کشور هستیم.

او گفت: برای عملیاتی شدن این سامانه از متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات، برنامه نویسان حرفه‌ای، کارشناسان بازاریابی و مارکتینگ استفاده شده و در مدت ۲ ماه ساخته و در سامانه «شامد» به ثبت رسیده است.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) افزود: امیدواریم با استقبالی که از این طرح صنعتی و اقتصادی شده است بتوان با حمایت دستگاه‌های اجرایی و باورمندی از توان متخصصان و نخبگان جوان ایرانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را در سطح جهان گسترش و ارائه دهیم.

منبع: فارس
انتهای پیام/م

رونمایی از سامانه تجارت بین‌المللی خرما در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.