سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام :

۶۰۰ نفر از زائران گمشده در عراق از طریق هلال احمر به کشور باز گرداننده شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: ۶۰۰ نفر از زائران ایرانی گمشده در عراق همزمان با ایام اربعین حسینی از مرز مهران توسط نیرو‌های این جمعیت به کشور بازگردانده شدند.

حسین عارفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت:طرح باز پیوند خانواده که همزمان با طرح اربعین حسینی آغاز شده بود، زائران گمشده در کشور عراق از طریق نیرو‌های این جمعیت ساماندهی و به داوطلبان جمعیت هلال احمر در مرز تحویل داده شدند.

عارفی ببان کرد: در این طرح که توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر اجرا شد، زائران سالمند، کودکان و به طور کلی افراد ناتوانی که به هر دلیلی از جمله مفقود شدن مدارک، مشکلات مالی در سفر کربلا از آشنایان یا کاروان خود جدا شده بودند و توانایی یافتن آن‌ها را نداشتند به کشور بازگردانده شدند.

او افزود: در این طرح، زائران با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، جمعیت خیریه امام رضایی‌ها و معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان، زائران گمشده و محجور را به شهر‌ها و خانواده‌های خود رساندند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در پایان از همکاری خوب کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و جمعیت خیریه امام رضایی‌ها که در طرح باز پیوند خانواده با معاونت داوطلبان هلال احمر مشارکت داشتند و باعث شد زائران محجور و گمشده به کانون گرم خانواده بازگردند، صمیمانه تشکر و قدر دانی کرد.

انتهای پیام/با

امداد رسانی هلال احمر به زائران گمشده

 

برچسب ها: هلال احمر ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.