سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه‌نویی: تیم گل گهر هزار درصد فرق کرده است/ داور مسابقه با عدالت قضاوت کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم گل گهر هزار درصد فرق کرده و از آن چیزی که ما توقع داشتیم خیلی بهتر عمل کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی این تیم برابر گل گهر سیرجان اظهار کرد: من فکر می‌کنم  که تیم گل گهر هزار درصد فرق کرده و از آن چیزی که ما توقع داشتیم خیلی بهتر بوده است. این بازی خیلی سخت بود. واقعا شب  قبل از  این بازی دغدغه داشتم و امیدوارم هر چه زودتر تیم گل گهر با حضور  جلالی بتواند وضعیتش را بهتر کند. جلالی در این ۴ روز حضورش تحول در تیم گل گهر ایجاد کرده است و چند هفته دیگر این تیم بهتر از این می‌شود.

او ادامه داد: فقط از مسئولان کرمان  به خصوص جواهری درخواست دارم  که فکری برای زمین مسابقه کنند چرا که  بی کیفیت‌ترین زمینی بود که در لیگ برتر دیدم. اگر زمین ورزشگاه اختصاصی گل گهر درست نشود به طور حتم در آینده بازی برای گل گهر هم در این زمین مشکل می‌شود چرا که نوع فوتبال جلالی بازی کردن روی زمین است.  

قلعه نویی تصریح کرد: ما خوب بودیم و به گل رسیدیم. در نیمه اول می‌توانستیم گل‌های خود را بیشتر کنیم و در نیمه دوم هم خوب بودیم، اما دقایقی از بازی توپ را در وسط زمین از دست دادیم و این باعث شد که تیم گل گهر به ما فشار بیاورد و یک موقعیت خوب گلزنی هم داشت که در نهایت بازیکن این تیم توپ را به بالای دروازه زد. ایرادی که ما داشتیم این بود که زمانی که فضای لازم را  داشتیم هافبک‌ها توپ را خیلی راحت از دست می‌دادند. خدا را شکر ۳ امتیاز این بازی را گرفتیم و کلین شیت کردیم.  

رئال مادرید و بارسلونا برابر تیم‌های پایین جدول هم شکست می‌خورند

قلعه نویی درباره اینکه تیم سپاهان برابر گل گهر کار سختی داشت و زنگ خطری برای این تیم که مدعی قهرمانی است محسوب می‌شود، گفت: بازی با گل گهر از خیلی از بازی‌ها سخت‌تر است و تیم‌های بزرگ دنیا مانند رئال مادرید و بارسلونا مقابل چنین تیم‌هایی شکست می‌خورند. فرگوسن تیم‌ها را به سه گروه تقسیم کرده و گفته که از چنین تیم‌هایی می‌ترسد. چون تیم‌های پایین جدولی انگیزه زیادی دارند. زمانی که شرایط خوبی داشتیم، مسابقات لیگ برتر تعطیل شد و چند بازیکن ما به تیم ملی و چند بازیکن به تیم‌های امید و جوانان رفتند.

قلعه‌نویی بیان کرد: گل‌گهر تیم دست و پا بسته‌ای نیست و فراموش نکردیم که چه فوتبالی مقابل استقلال ارائه کرد. مهاجمان گل‌گهر چند موقعیت تک به تک با دروازه‌بان را از دست دادند و  با این حال بازیکنان اجازه ندادند حریف امروز صاحب موقعیت شود. باید به گل‌گهر سیرجان احترام گذاشت و شما در دیدار‌های آینده می‌بینید سایر تیم‌ها چقدر مقابل گل‌گهر به مشکل می‌خورند.

او درباره  غیبت چند بازیکن تیمش تصریح کرد: ما چهار بازیکن مصدوم داریم که باید به مسابقات برگردند. سه هافبک ما از جمله بازیکنان بازیساز  همانند محسن مسلمان در ترکیب حضور نداشتند. امروز مجبور بودیم به علت  غیبت کومان، مدل دیگری بازی کنیم که خدا را شکر این مدل جواب داد. وقتی دیدیم گل‌گهر مهاجمان قد بلند وارد زمین می‌کند، مهدی‌زاده را وارد زمین کردیم که ضربات سر را زد.

سردار آزمون از ۱۶ سالگی به ترکیه بردم

سرمربی سپاهان درباره  ستاره‌های این تیم بیان کرد: سردار آزمون را در ۱۶ سالگی با خودم به ترکیه بردم و در بازی برابر یک تیم روسی در زمین گذاشتم. به او گفتم اگر می‌خواهد فوتبالیست شود، باید این مدلی بازی کند. اگر در این مدل خوب نبودی، دقیقه ۱۰ تو را از زمین بیرون می‌کشم. تصاویر او و امید ابراهیمی که در ۱۶ سالگی کنار ما بودند، در باشگاه سپاهان موجود است.

من بعد از ۸ بازی محمد محبی را پسندیدم

قلعه‌نویی گفت: بازی در این مسابقات خیلی سخت‌تر است. در صورت شناسایی این استعدادها، پیشرفت این بازیکنان در لیگ برتر سریع‌تر می‌شود. چون امکانات، زمین‌ها و مطبوعات شرایط متفاوتی دارند. اگر استعدادی در لیگ یک کشف کنید، در لیگ برتر خیلی به چشم می‌آید و این کار مجموعه است. من هشت بازی از محمد محبی دیدم و او را پسندیدم. البته یک نفر به تازگی  حرف‌هایی در این باره زده که خنده‌دار است.

او درباره جدایی وینکو بگوویچ از گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: او مربی بزرگی است و نامش در تاریخ گل‌گهر می‌ماند. مورینیو هم چند سالی است که به مشکل می‌خورد، اما تاریخ نمی‌تواند وینگو را فراموش کند. البته این شوک‌هایی که به تیم وارد می‌شود، خیلی کمک می‌کند و دیدید که در چهار روز، هزار درصد به گل‌گهر کمک کرد.

سرمربی سپاهان درباره میخیتاریان که به ایران آمده بوده و در تست‌های تیمش شرکت کرده بود، اظهار کرد: اصلاً چنین چیزی درست نیست.

قلعه‌نویی درباره قضاوت جواد رحیم‌زاده، داور مسابقه بیان کرد: داوری خیلی خوب بود. هر چند او تذکری به ما داد، اما در صحنه‌هایی که برخی شیطنت می‌کردند، با عدالت قضاوت کرد.

او  درمورد امکانات ورزشگاه خانگی گل‌گهر سیرجان و آماده شدن این ورزشگاه در آستانه مسابقات گفت: این خودش یک ایراد است. وقتی این همه پول بیت‌المال هزینه می‌شود، مشکلات باید هرچه زودتر برطرف شود. با شناختی که از مدیران باشگاه گل‌گهر دارم، فکر می‌کنم در سال‌های اخیر، تحولات عظیمی در زیرساخت‌ها اتفاق می‌افتد. همچنین با حضور سعدمحمدی (مدیرعامل شرکت مس)، استان کرمان که بزرگترین استان ایران است، از لحاظ زیرساخت‌ها در ایران، بهترین خواهد شد. یقین دارم این اتفاق در ۳-۲ سال آینده رخ می‌دهد.

سرمربی سپاهان درباره اینکه که چه کاری کرده که استقلالی‌های سابق تیمش (شهباززاده، قربانی و نورافکن) عملکرد درخشانی از خود به نمایش می‌گذارند، تصریح کرد: همه این‌ها کار خدا است.


بیشتر بخوانید: نساجی صفر - تراکتور ۴/ سوغات سه امتیازی دنیزلی از مازندران با بردی پُر گل


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.