سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی: کلین شیت من حاصل زحمت تمام اعضای تیم استقلال است

دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: کلین شیت حاصل زحمت تمام اعضای تیم است و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال پس از بازی برابر سایپا گفت: خوشبختانه توانستیم برد خوبی را به دست آوریم و مطمئنم در آینده شرایط ما از این بهتر خواهد شد و استقلال به رده‌های بالای جدول می‌رسد.

حسینی درباره نخستین کلین شیت خود در فصل جدید اظهار داشت: کلین شیت حاصل زحمت تمام اعضای تیم است و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم این روند در بازی‌های آینده هم ادامه داشته باشد.


بیشتر بخوانید: سهرابیان: حق من نبود که از استقلال جدا شوم/ فاصله ما با آن‌ها ۴ گل نبود


دروازه بان استقلال با انتقاد از برگزاری فشرده بازی‌ها اظهار داشت: چرا برنامه لیگ تا این حد فشرده است و باید هر چهار روز یک بار بازی کنیم؟ ما در لیگ ایتالیا یا انگلیس هستیم که بازی‌ها فشرده است؟ امکانات ما در آن حد نیست که فشرده بازی کنیم. برای نیم فصل دوم که بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش داریم شرایط سخت‌تر است. بچه‌ها امروز هم خسته بودند، اما بازی کردند. امیدوارم برنامه ریزی‌ بهتر شود.


بیشتر بخوانید: چشمی: استقلال نیاز به حمایت دارد


او در پایان افزود: قرار بود بازی در ورزشگاه دیگری برگزار شود، اما در این ورزشگاه بازی کردیم. به هر حال خداراشکر که توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.