سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام:

سفر ایمن نیازمند رعایت قوانین است

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: زائران اربعین حسینی به منظور داشتن سفری ایمن باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت کنند.

همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: با توجه به اینکه موج بازگشت زائران به کشورپایان یافته است، اما هنوز تعدادی از زائران همچنان وارد کشور می‌شوند و از آنجا که سفر طولانی را در پیش داشته اند از آنان خواهشمندیم قوانین ساده راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت کنند تا سفر ایمنی را داشته باشند.

او ادامه داد: رانندگان گرامی سعی کنند فاصله مناسب را با سایر وسایل نقلیه حفظ کنند و به دلیل عدم آشنایی برخی رانندگان به جاده از عجله و شتاب در جاده‌ها خودداری کنند.

همتی زاده مطرح کرد: رانندگان توجه داشته باشند که در هنگام رانندگی از استعمال دخانیات و همچنین خوردن و آشامیدن خودداری کنند.

او بیان کرد: استفاده از هرگونه وسایل و تجهیزات مانند تلفن همراه که باعث انحراف ذهنی و رفتاری راننده گردد ممنوع بوده و با افراد خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد: رانندگان سعی کنند بهترین زمان را برای بازگشت به شهر‌های خود انتخاب کنند و از رانندگی در شب تا حد ممکن بپرهیزند.

انتهای پیام/ ن

رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در مسیر تردد زائران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.