سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران - ترکمنستان/ تقابل ملی پوشان فوتسال کشورمان با میزبان جام ملت‌های آسیا

مسابقات فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا چهارشنبه با بازی تیم‌های ملی ایران و ترکمنستان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان روز چهارشنبه در چارچوب رقابت‌های مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا باید به مصاف تیم ملی ترکمنستان برود. همگروهی ایران و قرقیزستان با ترکمنستان، صعود کشورمان را به مسابقات جام ملت‌های آسیا قطعی کرده است.

بازی تیم ملی فوتسال کشورمان با ترکمنستان یک بازی بسیار سخت است. تیم ملی ترکمنستان هم اکنون در رنکینگ فیفا در جایگاه ۶۸ و تیم ملی فوتسال کشورمان هم در رده پنجم دنیا قرار دارد. جایگاه تیم ملی ملی ترکمنستان در رنکینگ جهانی نباید باعث شود که بازیکنان ما باور کنند که با تیمی ضعیف بازی دارند، زیرا تیم ملی ترکمنستان مدت‌ها در اردو بوده است و همچنین سرمربی کروات این تیم هم در این مدت سعی کرده که تیمی قدرتمند را راهی رقابت‌های مقدماتی آسیا کند.


بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتسال راهی ارومیه شد/ شاگردان ناظم الشریعه امروز در سالن اصلی تمرین می‌کنند


کشور ترکمنستان میزبان مسابقات جام ملت‌های آسیا است. به همین دلیل این تیم نمی‌خواهد که در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برای دیگر تیم‌ها زنگ تفریح باشد و می‌خواهد که بهترین عملکرد را در آن مسابقات نشان دهد. همچنین تیم ملی فوتسال کشورمان نه تنها در قاره آسیا بلکه در سطح جهان از تیم‌های قدرتمند فوتسال جهان به شمار می‌رود و به همین دلیل می‌خواهد با نمایشی زیبا و پر قدرت برای سایر دیگر تیم‌ها خط و نشان بکشد. تیم ملی ایران می‌خواهد بگوید که این جایگاهی که در فوتسال دنیا به دست آورده از روی شانس و اقبال نبوده و با تلاش‌ زیاد موفق شده جزو ۵ تیم اول دنیا باشد.


بیشتر بخوانید: فوتسالیست‌ها عازم ارومیه شدند


بازی تیم ملی فوتسال کشورمان با ترکمنستان روز چهارشنبه اول آبان ماه از ساعت ۱۸:۰۰ در سالن غدیر شهر ارومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.