او به برگزاری همزمان این نمایشگاه با روز ملی صادرات اشاره کرد و گفت: فضای مناسبی در این رویداد در اختیار تولید کنندگان داخلی کیف، کفش و چرم قرار گرفته تا بتوانند میزان صادرات کالاهای خود به کشورهای خارجی را افزایش دهند و بتوانند نقش صنعت چرم در صادرات غیر نفتی را پررنگتر کنند.
بیشتر بخوانید: نمایشگاهها محلی برای ارتباط صنعت و دانشگاه خواهد بود
حسین زاده در ادامه با اشاره به درخشش فعالان این حوزه در نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت چرم و کفش در روسیه که شهریورماه برگزار شد، اظهار کرد: حضور در نمایشگاههای خارجی این چنین فرصت ویژهای برای فعالان صنعت چرم کشور را فراهم میکند تا حجم صادرات این صنعت را افزایش دهند.
انتهای پیام/