سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح پیشگیری از سرقت و دستگیری ۲۷ سارق منزل و اماکن خصوصی در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای طرح پیشگیری از سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح زنجان و دستگیری ۲۷ سارق با ۳۳ فقره سرقت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار جهانبخش  فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تامین نظم و امنیت جامعه توسط پلیس بیان داشت: هدف از اجرای طرح پیشگیری از سرقت منزل و اماکن خصوصی ایجاد احساس امنیت در استان که خواست مردم و مسئولان بود به اجرا درآمد.

او با اشاره به تهیه پیوست‌های اجتماعی‌ای قبل از اجرای طرح‌ها افزود: یکی از مطالبات به حق شهروندان برخورد قاطع با انواع سرقت مخصوصا منزل و اماکن خصوصی در سطح جامعه است و سعی پلیس بر آن است تا بر اساس وظیفه ذاتی خود به عنوان مسئول امنیت و انتظامات استان این دغدغه‌ها را مرتفع کند.

سردار جهانبخش با اشاره به نتایج اجرای طرح پیشگیری از سرقت منزل و اماکن خصوصی بیان داشت: با اجرای این طرح در سطح استان زنجان که با مشارکت ماموران انتظامی و پلیس‌های تخصصی اجرا شد ۲۷ سارق منزل و اماکن خصوصی شناسایی و دستگیر شدند.
 
 
انتهای پیام/ر

سارقان منزل در زنجان به دام پلیس افتاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
قفل هوشمند ضد دیلم روی درب ورودی نصب کنیم و حفاظ ضد دیلم مرد نگهبان هم مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها نصب کنیم دیگه دزدان حتی اگر تا پشت درب و پنجره ها هم برسند نمیتونن وارد خونه بشن.