سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندارد سازی ۳۴۰۰ هزار کنتور آب در کهگیلویه وبویراحمد

سه هزار و ۴۰۰ فقره کنتور آب در کهگیلویه و بویراحمد استاندارد سازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، طهمورث گودرزی، معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ کنتور در شهر یاسوج بوده است.

طهمورث گودرزی با بیان اینکه فرآیند تولید و توزیع مصرف آب بین مشترکان بر اساس برنامه زمان بندی شده با استاندارد سازی و تعویض کنتور‌های خراب برای جلوگیری از هدرفت آب در دستور کار است، اضافه کرد: هم اکنون طرح جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز به صورت منظم در حال اجرا است و سال گذشته هشت هزار انشعاب غیرمجاز آب در استان جمع آوری شد.

او با بیان اینکه استفاده از آب آشامیدنی برای آبیاری باغستان‌ها و مزارع از مهمترین تخلفات این حوزه در استان است، ادامه داد: ۷۴ حلقه چاه آب در این استان وجود دارد که از این تعداد ۶۵ مورد در مدار بهره برداری بوده و فعال است.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: در کهگیلویه و بویراحمد ۵۲ باب مخزن ذخیره آب با حجم ۱۲۶ هزار مترمکعب موجود است و طول شبکه و خطوط انتقال آب در شهر‌های استان نیز یک هزار و ۷۵۰ کیلومتر است.

گودرزی طول شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد را نیز ۳۵۰ کیلومتر  اعلام کرد.

کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از ۱۶۰ هزار مشترک آب و ۳۸ هزار مشترک فاضلاب و حجم آب تولیدی آن به طور سالانه حدود ۳۸ میلیون مترمکعب است.

انتهای پیام/پ

استاندارد سازی  کنتورهای آب در استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.