سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به زائران در مرز چذابه

رئیس مرکز مدیریت حرکت‌های جهادی و بشر دوستانه جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: بیش از ۸ هزار و ۹۰۰ زائر اربعین حسینی از خدمات پزشکی و دندانپزشکی بهره‌مند شدند.

محمدی نرگسی رئیس مرکز مدیریت حرکت‌های جهادی و بشر دوستانه جمعیت هلال احمر استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مرکز مدیریت حرکت‌های جهادی و بشر دوستانه جمعیت هلال احمر استان با استقرار تجهیزات پزشکی و کلینیک سیار دندان پزشکی و اعزام تیم درمانی با حضور ۵۲ پزشک، پرستار و امدادگر به مرز چذابه در اربعین حسینی ۱۳۹۸ به ۸ هزار و ۹۴۰ نفر از زائران خدمات پزشکی و دندان پزشکی ارائه کرد.
او افزود: تیم درمانی مستقر در مرز چزابه در مجموع به ۸ هزار و ۹۴۰ نفر از زائران اربعین حسینی خدمات پزشکی و دارویی و ۵۵۰ نفر خدمات دندان پزشکی و ۱۵۹۰ نفر خدمات پانسمان و تزریقات و ۴۱ اعزام بیمار به مراکز درمان داشته است.

محمدی نرگسی در ادمه از توزیع ۱۰ هزار ماسک، ۵ هزار برشور اطلاع رسانی نکات بهداشت فردی زائران اربعین حسینی در طول مسیر پیاده روی و همچنین ارائه خدمات مشاوره‌ای به زوار حسینی با حضور کارشناسان تغذیه و بهداشت در ایستگاه سلامت داشته است.

انتهای پیام/گ

ادامه خدمت رسانی هلال احمر به زائران اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.