سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری ۶۰۱ میلیارد ریالی در صنعت

۶۰۱ میلیارد ریال در نیمه نخست امسال در بخش صنعت خراسان جنوبی سرمایه گذاری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، شهرکی رئیس سازمان صمت استان گفت: این سرمایه گذاری با راه اندازی ۱۸  واحد صنعتی ایجاد شده است.

او  با بیان اینکه راه اندازی این واحد‌ها ۲۵۱ نفر را در این استان شاغل کرد افزود: واحد‌های ایجاد شده در گروه کانی‌های غیرفلزی، محصولات غذایی و استخراج مواد معدنی بوده است.

شهرکی ظرفیت تولید این ۱۸ واحد جدید التاسیس را بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ تن اعلام کرد و گفت: بازیافت ضایعات فلزی، کنستانتره زغال سنگ، پودر بنتونیت، محصولات بتنی، تولید آجر سفال، تولید انواع آبنبات، دانه بندی شن و ماسه، محصولات سفالی و سرامیکی از جمله این واحد‌های صنعتی است.

رئیس سازمان صمت استان همچنین از صدور ۹۴ جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری ۶ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود با راه اندازی این واحد‌ها ۲ هزار و ۱۱۲ نفر مشغول بکار شوند.

او ادامه داد: تاکنون ۵۴۷ پروانه بهره برداری و ۵۱۰ پروانه تاسیس در خراسان جنوبی صادر شده است که سرمایه گذاری ۲۱ میلیارد و ۴۷۹ میلیون تومان را به دنبال داشته است که برای ۲ هزار و ۱۱۲ نفر شغل ایجاد کرده است.

انتهای پیام / ط ا

صدور ۵۴۷ پروانه بهره برداری در خراسان جنوبی

برچسب ها: صنعت ، معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.