سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف ۸۹ هکتار از اراضی ملی شهرستان آباده

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آباده از رفع تصرف ۸۹ هکتار از اراضی ملی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اکبر رحیمی حقیقی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آباده گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۹ هکتار از اراضی ملی شهرستان آباده که بصورت غیر قانونی توسط سودجویان تصرف شده بود از دست آن‌ها خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

او اظهار کرد: این میزان اراضی به استناد ماده ۵۵ و بر اساس اجرای احکام صادره از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آباده رفع تصرف و تحت مالکیت دولت قرار گرفت.

رحیمی در تشریح این اقدامات اظهار داشت: متصرفان در منطقه گورخری و خسروشیرین و بخش مرکزی اقدام به تصرف غیر قانونی این اراضی و حفر چهار حلقه چاه کرده بودند که با هماهنگی دستگاه قضایی وهمکاری پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان آباده چاه‌های حفر شده مسلوب و تاسیسات غیر مجاز در این اراضی قلع و قمع شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آباده تصریح کرد: متخلفان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

او در پایاین از همه شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف در عرصه‌های منابع طبیعی، مراتب را از طریق تلفن ۱۵۰۴ به یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.
انتهای پیام/م

آزاد سازی زمین‌های تصرفی از دست سودجویان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.