سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاری فرد: خلیل زاده تعلیق نمی‌شد، بهتر بود/ رای کمیته استیناف به درد ما نخورد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با حکم کمیته استیناف، محرومیت خلیل زاده تعلیق شد، اما اگر این اتفاق نمی‌افتاد بهتر بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی درباره محرومیت شجاع خلیل زاده و بخشش او بیان کرد: متاسفانه این حکم خیلی دیر اعلام شد و چون نمی دانستیم بخشیده شده، خلیل زاده شب گذشته از هتل راهی منزلش شد و متاسفانه این رای چیزی را نصیب باشگاه نکرد. فقط این بازیکن تعلیق شد و اگر این اتفاق رخ نمی داد، بهتر بود.

او افزود: مدیر حقوقی باشگاه و خلیل زاده در جلسه کمیته استیناف شرکت کردند و هیچ چیزی دال بر محرومیت او نبود. فیلمی وجود نداشت و فقط یک عکس بود و خود کمیته استیناف هم این موضوع را قبول داشت. بعد از این اتفاق با اعضای کمیته استیناف صحبت کردیم که حق خلیل زاده این موضوع نبود.


بیشتر بخوانید: ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان اعلام شد


انصاری فرد ادامه داد: به هر حال یک بازنگری انجام شد و می خواستند این بازیکن را ببخشند اما تعطیلات بوده و نتوانسته اند جلسه تشکیل بدهند. این حکم نه برای ما و خلیل زاده سودی نداشت.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان گفت: حق خلیل زاده نبود که محروم شود و هیچ استدلالی هم کمیته استیناف نداشت. متاسفانه رایی که امروز صادر شد به درد ما نخورد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.