سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادرس: درخواست پرسپولیس برای پرونده خلیل زاده پنج شنبه هفته گذشته به کمیته استیناف رسید/ آقای همیشه مشاور جو را متشنج می‌کند

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به اعتراض باشگاه پرسپولیس درباره حکم تعلیق محرومیت شجاع خلیل زاده واکنش نشان داد.

مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعلیق محرومیت شجاع خلیل زاده در فاصله حدود شش ساعت تا بازی این تیم مقابل پیکان و اینکه او با وجود این موضوع، ضمن از دست دادن دیدار مقابل پیکان با اولین تخلف یک بازی دیگر را هم از دست می دهد، بیان کرد:  باشگاه پرسپولیس روز  پنج شنبه و خارج از ساعت کاری، دادخواست خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده و این نامه از سوی ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون در اختیار ما قرار گرفته است. جمعه و شنبه هم که تعطیل بود.  امروز(یکشنبه)  هم به پرونده شجاع خلیل زاده رسیدگی کرده و در نهایت طبق قانون، حکم به تعلیق محرومیت این بازیکن دادیم. تنبلی باشگاه پرسپولیس برای تاخیر در ارسال تقاضایش به ما ارتباطی ندارد.

برای رسیدگی به پرونده خلیل زاده و تعلیق محرومیت او باید بدهکار شویم؟

او افزود: این نامه ساعت ۱۲ پنج شنبه هفته پیش و زمانیکه کسی در کمیته استیناف نبوده به ما رسیده است. از افرادی مانند حسین خبیری می‌پرسم آیا اکنون که به درخواست پرسپولیس رسیدگی کرده و محرومیت شجاع را تعلیق کرده ایم، باید بدهکار هم شویم. مسئولان باشگاه پرسپولیس ۱۰ بار هم به صورت تلفنی خواستار تعلیق یا بخشش محرومیت خلیل زاده شده و حتی ساعت ۲۳ شب گذشته با فرشاد سپهر (دبیر کمیته استیناف) تماس گرفته و خدا را قسم دادند جلسه رسیدگی به پرونده او امروز زودتر تشکیل شود. کالدرون نمی‌خواهد شجاع را در زمین بگذارد و نباید تقصیر باشگاه پرسپولیس، گردن ما بیفتد.


بیشتر بخوانید: واکنش تند مدیر پرسپولیسی به رای تعلیقی محرومیت خلیل زاده


این داستان مانند حکایت ملا نصرالدین و پسرش است

دادرس ادمه داد: این داستان هم حکایت ملانصرالدین و پسرش است. هر حکمی ما می دادیم، دوستان پرسپولیسی اعتراض می کردند. نمی توانستیم محرومیت شجاع را ببخشیم چراکه قانون اجازه نمی داد. خواهش می کنم آقایان بی انصاف نباشند. خودشان می دانند رای کمیته استیناف عادلانه بوده است اما برای دلخوشی هواداران شان افرادی مانند خبیری، اینگونه استوری می گذارند.  متاسفانه هوادار هم  تحت تاثیر جو قرار گرفته و منطق خود را از دست می دهد. عادلانه نیست که کمیته استیناف اینگونه مورد همجه باشد.

آقای همیشه مشاور جو را متشنج می کند و مسئولان پرسپولیس جای گذاشتن کلاه سر مردم با آنها صادق باشند

او افزود: محمد حسن انصاری فرد بار‌ها از من و سایر اعضای کمیته استیناف به صورت شفاهی درخواست کرد پرونده خلیل زاده را بار دیگر بررسی کنیم، اما درخواست کتبی باشگاه پرسپولیس پنج شنبه هفته پیش در اختیار ما قرار گرفت. مدیری که برای بازیکن محرومش درخواست استیناف می‌دهد، باید ۵۰ درصد احتمال بدهد که احتمال بخشش یا تعلیق او وجود دارد. آقایان، سر هوادار را کلاه نگذارید و با مردم صادق باشید. متاسف هستم که آقای همیشه مشاور، جو را متشنج می‌کند. ما برای دلخوشی و ناخوشی هوادار رای ندادیم. احساس پشیمانی می‌کنم که ما می‌خواهیم به فوتبال خدمت کنیم، اما اینگونه جواب می‌گیریم.

حواس استقلالی ها باشد تا آنها هم مانند پرسپولیسی ها ما را متهم نکنند

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با اشاره به درخواست باشگاه استقلال برای پرونده عارف غلامی گفت: باشگاه استقلال هم امروز پرونده غلامی را به کمیته استیناف آورده است و احتمال دارد ما درباره پرونده این بازیکن هم مانند خلیل زاده تصمیم بگیریم. به همین دلیل مسئولان استقلال حواس شان باشد تا آنها هم مانند پرسپولیس پس از تعلیق شدن محرومیت غلامی ما را متهم نکنند.


بیشتر بخوانید: محرومیت شجاع خلیل زاده تعلیقی شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.