سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در #تهران_ما پیگیری شد؛

واکنش پلیس فتا به قیمت گذاری خودرو در دیوار و شیپور

#تهران_ما موضوع قیمت گذاری خودرو در سایت دیوار و شیپور را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان درخواست پیگیری قیمت گذاری فروشندگان خودرو در سایت دیوار و شیپور و دلالی در این فضا را داشت.

این شهروند با ارسال پیامی گفت: چند هفته پیش با مراجعه به سایت دیوار و شیپور در صدد بررسی کم و کیف خودرو برآمدم تا اینکه با قیمت گذاری آن در فضای مجازی و التهاب فضا در این حوزه مواجه شدم، در ابتدا متعجب از این موضوع شدم که چرا قیمت گذاری خودرو در سایت دیوار و شیپور در حال انجام است؛ سپس اختلاف قیمت ۷۰ تا ۸۰ میلیونی آگهی‌ها با قیمت بازار حقیقی برایم جالب بود.


بیشتربخوانید: نبود نظارت کافی سایت «دیوار» را به محیطی برای اشاعه فحشا تبدیل کرده است


رئیس پلیس فتا تهران بزرگ پاسخ داد؛

سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به تشکیل گروه‌های دلالی جهت افزایش قیمت خودرو در سایت‌های دیوار و شیپور و ملتهب کردن فضای خرید و فروش خودرو، گفت: این موضوع مورد تائید پلیس قرار گرفته است.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: در خصوص این موضوع گزارشی تنظیم کرده و جهت ارسال به مقام قضایی در حال اقدام است.

رئیس پلیس فتا پایتخت خاطرنشان کرد: در حال مکاتبات اداری قضایی موضوع با دادستانی هستیم و پس از بررسی این مرجع قضایی منتظر ابلاغ حکم نهایی پرونده خواهیم ماند و پس از اعلام آن فعالیت‌های اجرایی خود را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

مکاتبات اداری با دادستانی انجام شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۳:۰۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
خیلی از سایتها قیمت یاب داریم . مدل رنگ خودرو رو میدی بهت قیمت میده . میتونن یه سامانه راه بندازن که به این سایتها متصل باشه و مثلا پژو 206 مدل 90 نتونی مبلغ بیشتر از حد داده شده بدی و خطا بزنه . این سامانه میتونه در سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده راه اندازی بشه و مبلغان اینترنتی ملزم به اتصال به این پایگاه داده بشن . و با تنظیم قیمت کسی نتونه از حد تعیین شده قیمت رو بالاتر بده .