سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۷۰ بسته غذایی در بین سیل زدگان قصرقند توزیع شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر نیکشهر و قصرقند گفت: ۸۷۰ بسته غذایی در بین سیل‌زدگان و روستا‌های محاصره در سیلاب حاشیه رودخانه کاجو قصرقند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سیداکبر علوی رئیس جمعیت هلال‌احمر نیکشهر و قصرقند اظهار داشت: ۸۷۰ بسته غذایی در بین سیل‌زدگان و روستا‌های محاصره در سیلاب حاشیه رودخانه کاجو قصرقند، منطقه آهوران و روستای کهنوک لاشار نیکشهر توزیع شد.

علوی افزود: این بسته‌ها شامل برنج پخته، کنسرو ماهی، کنسرو لوبیا، آبمعدنی و خرما بود که بین خانوار‌هایی که چندین روز در محاصره سیلاب بودند توزیع شد.

او  افزود: امدادرسانی به سیلزدگان قصرقند و نیکشهر توسط جمعیت هلال‌احمر در حال انجام است و همیشه پس از فروکش کردن آب رودخانه‌ها رسیدگی‌ها و ارائه خدمات لازم انجام می‌شود.

او بیان کرد: علاوه بر امدادرسانی‌ها و توزیع بسته‌های غذایی، ۲۵ خانوار در شهرستان‌های نیکشهر و قصرقند نیز که منازلشان در بارندگی‌های اخیر تخریب شده بود اسکان اضطراری یافته و اقلامی نظیر چادر، پتو، موکت و بسته‌های غذایی بین آنان توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر نیکشهر و قصرقند ادامه داد: حدود ۴۰ روستا در حاشیه رودخانه کاجو با جمعیت بیش از ۱۲ هزار نفر به دلیل نبود راه و پل بر روی رودخانه‌های فصلی در کمترین بارندگی‌ها و جاری شدن سیلاب در محاصره قرار می‌گیرند و امدادرسانی زمینی به آنان سخت می‌شود.

انتهای پیام/ع

امدادرسانی به سیل زدگان جنوب سیستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.