سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسجد، محور خدمت به شهروندان کرج

مساجد شهر باید سنگری واقعی برای خدمت صادقانه به شهروندان باشد.

علیرضا رحیمی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج کرج درگفت و گو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به فلسفه وجودی شهرداری‌ها و شرح وظایف آنها در حل مشکلات مردم گفت: مساجد بهترین محل حضور شهروندان و مدیریت شهری هستند که می توانند با استفاده از ظرفیت های موجود در تمامی عرصه های مورد نیاز به طور حقیقی و مستمر کمک حال مردم باشند.


رحیمی افزود: به همین منظور طرحی به نام "مسجد محور خدمت" توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در نظر گرفته شده که از اهداف آن شناسایی پتانسیل مردمی و محلات جهت اجرای طرح های اجتماعی و فرهنگی، مشارکت در اداره محلات و شنیدن معضلات و حل مشکلات آنان است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با بیان این که مجریان طرح مذکور مدیران مناطق ده گانه هستند، گفت: این برنامه هر ۱۵ روز یکبار در مساجد پویای شهر اجرا می شود و مساجد این طرح با انتخاب مرکز رسیدگی به امور مساجد کرج معرفی می شوند.

او افزود: از مهمترین مزایای این طرح می توان به جلب اعتماد و مشارکت اجتماعی مردم افزایش نقش آفرینی مساجد عدالت در توزیع خدمات و افزایش کیفیت زندگی و در نهایت گام برداشتن در راستای اجرای طرح محله محوری اشاره کرد.

رحیمی با ذکر این نکته که گردهمایی مدیران شهری در مساجد مصداق بارز خدمت صادقانه است، گفت: امیدواریم طرح مسجد محور خدمت؛ با همت و تلاش تمامی دستگاه های مربوط و مجموعه مدیریت شهری، به زودی به مرحله اجرا رسیده و شاهد افزایش سطح خدمت رسانی به شهروندان عزیز باشیم.

انتهای پیام/د.خ

پیگیری مشکلات شهروندان در مساجد

برچسب ها: شهرداری ، مسجد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.