سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز‌های پر فراز و نشیب لژیونر‌های ایرانی

لژیونر‌های فوتبال ایران در اروپا و آسیا روز‌های پر فراز و نشیبی را سپری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مسابقات لیگ‌های اروپایی و آسیایی، شب گذشته (شنبه) لژیونر‌های ایرانی عملکرد خوبی ثبت کردند و گل‌های زیادی را به ثمر رساندند، اما برخی دیگر حتی در ترکیب تیم شان بازی نکردند تا لژیونر‌های ایرانیروز‌های پر فراز و نشیبی را سپری کنند.

در چارچوب هفته هفتم لیگ ستارگان قطر، الاهلی به مصاف الشحانیه قطر رفت و در پایان با نتیجه ۲-۲ برابر حریفش متوقف شد. رامین رضائیان در این دیدار در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت و موفق شد در دقایق سوم و هشتاد و پنجم بازی گل‌های تیمش را به ثمر برساند.


بیشتر بخوانید: حضور ملی پوش فوتبال ایران در ترکیب گرانقیمت‌ترین‌ بازیکنان قاره آسیا


همچنین در چارچوب بازی‌های هفته سیزدهم لیگ فوتبال روسیه، تیم زنیت سن پترزبورگ در خانه به مصاف روستوف رفت و در پایان موفق شد برابر حریفش به پیروزی پرگلی دست یابد. سردار آزمون زننده گل سوم تیمش در نیمه اول بود.

خبر دیگر اینکه در چارچوب بازی‌های هفته هفتم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السیلیه در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۲-۳ برابر الوکره قطر به پیروزی برسد. کریم انصصاری فرد مهاجم ملی پوش کشورمان در این دیدار ۹۰ دقیقه بازی کرد و در دقایق ۵۵ و ۶۸ برای تیمش گلزنی کرد.

مهدی طارمی نیز در رقابت‌های جام حذفی پرتغال یک نیمه برابر حریف بازی کرد و هرچند گلزنی نکرد، اما با ارائه بازی خوب، نقش پر رنگی در پیروزی تیمش داشت.

از سویی دیگر البته میلاد محمدی و علیرضا جهانبخش در ترکیب و فهرست تیم شان حضور نداشتند تا لژیونر‌های فوتبال ایران در اروپا و آسیا روز‌های پر فراز و نشیبی را سپری می‌کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لژیونرهای فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.