سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات مالی رایکا را به تیمی آماتور بدل کرد

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتقاد دارد مشکلات مالی نماینده مازندران در لیگ دسته اول را با چالشی بزرگ مواجه کرده است.

حسین قزل سفلو مدرس AFC و سرمربی تیم‌های مختلف در لیگ یک فوتبال کشور در گفت و گو با به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،گفت: رایکا بابل امروز به دلیل مشکلات مالی به یک تیم آماتور تبدیل شده است.

مربی سابق تیم‌های نساجی قائمشهر، شهید قندی و تربیت یزد و اتکا گلستان افزود: البته علی فاریابی مدیر عامل رایکا تلاش بسیار زیادی می‌کند که مشکلات تیم در غیاب مالکان تیم مرتفع شود، اما کار سختی است و با ادامه این روند، آینده روشنی برای این تیم متصور نیستم.

قزل سفلو با بیان اینکه هنوز برای قضاوت جهت اینکه چه تیم‌هایی به لیگ دو سقوط می‌کنند، زود است و ۸ هفته پایانی مسابقات لیگ یک، تعیین کننده نتایج و عملکرد مربیان وتیم هاست، گفت: هرچند وجود پول خوب است، ولی پول تضمین موفقیت نیست و هزینه هدفمند، ارجحیت دارد.

قزل سفلو افزود: تحلیل بنده به عنوان کسی که تجربه سرمربیگری در تیم‌های نساجی مازندران، تربیت یزد و شهید قندی یزد را دارم، این است که لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به مراتب از لیگ برتر سخت‌تر است و مربیانی می‌توانند در این لیگ موفق شوند که تجربه و دانش کافی داشته و به قول معروف لیگ یک باز باشند.

قزلسفلو با اشاره به اینکه مسابقات لیگ یک، بازیکن انرژیک و لیگ یک باز می‌خواهد، گفت: رایکا فعلا یک تیم متوسط است، مسئولان این تیم با تغییر زود هنگام در کادر فنی در استراتژی و هدف گذاری اولیه دچار تحلیل اشتباه شدند که ممکن است تیم را دچار مشکل کند.

انتهای پیام/س

قزلسفلو: برای رایکا آینده روشنی متصور نیستم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.