سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۰۰ جلد کتابچه اربعین به سه زبان دنیا در اختیار گردشگران

مدیر مدرسه علمیه ناصریه اصفهان گفت: امسال در ایام اربعین حسینی ۵۰۰ جلد کتابچه اربعین در سه زبان خارجی در اختیار گردشگران خارجی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حجت الاسلام سید محسن اخوان مدیر مدرسه علمیه ناصریه اصفهان گفت: کتابچه اربعین در سه زبان انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی برای آشنایی با اربعین حسینی در اختیار گردشگران قرار گرفت.

حجت الاسلام سید محسن اخوان افزود: گفتگو‌های چهره به چهره مبلغان با گردشگران خارجی با موضوع‌های اربعین و معرفی شخصیت والای اباعبدالله الحسین (ع) وقیام عاشورا از فعالیت‌های این ایام بوده است.

او با اشاره به یک دهه فعالیت مدرسه علمیه ناصریه در حوزه گردشگری مذهبی گفت: پارسال ۲۸ هزار گردشگر از مدرسه علمیه ناصریه بازدید کردند و با شرکت در گفت و گوی چهره به چهره بیش از گذشته با مضامین اسلام و تشیع آشنا شدند.

مدیر مدرسه علمیه ناصریه اصفهان افزود: بنا به هر مناسبت مذهبی محتویات متناسب تولید می‌شود و در اختیار گردشگران خارجی قرار داده می‌شود.

حجت الاسلام سید محسن اخوان گفت: نمایشگاهی به مناسبت ایام اربعین حسینی در مدرسه علمیه ناصریه اصفهان به پنج زبان زنده دنیا برگزار شد و در غرفه چندرسانه‌ای نیز گردشگران به طور ملموس با اربعین حسینی آشنا شدند.

انتهای پیام/م

 
 
برچسب ها: اربعین 98 ، معرفی کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.