سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی مرکز شتاب‌دهنده صادرات استان کرمانشاه

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه از پیگیری برای راه‌اندازی مرکز شتاب‌دهنده صادرات استان با توجه به نزدیک شدن روز ملی صادرات خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قابل توجه استان کرمانشاه در حوزه صادرات، گفت : با توجه به این مزیت‌ها به دنبال راه‌اندازی مرکز شتاب دهنده صادرات استان هستیم.

او با بیان اینکه پروپوزال اصلی این مرکز، امکانات و اعتبارات آن دیده شده و تنها کار باقیمانده جانمایی نهایی این مرکز است، گفت : در زمینه جانمایی این مرکز نیز رایزنی‌های اولیه را با شرکت شهرک‌های صنعتی و همچنین جهاددانشگاهی انجام داده‌ایم و امیدواریم با نهایی شدن این رایزنی‌ها شاهد راه اندازی این مرکز در آینده نزدیک باشیم.

 عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران،گفت: قرار است در این مرکز به واحد‌های تولیدی و صنعتی که ظرفیت صادرات دارند، اما تا نون صادراتی نداشته‌اند کمک شود تا بتوانند محصولات خود را به کشور‌های دیگر ارسال کنند.

او افزود: برای این منظور چندین نفر از کارشناسان این واحد‌ها و همچنین تعدادی از بهترین منتور‌های کشور در این مرکز مستقر خواهند شد و به واحد‌های تولیدی و صنعتی ارائه خدمات و مشاوره می‌دهند تا بتواند کالا‌های تولیدی خود را صادراتی کنند.

کاشفی گفت: در این مرکز خدماتی در زمینه ارزیابی نوع محصولات، ظرفیت صادراتی واحدها، شیوه بسته‌بندی، مشاوره برای بازاریابی، کمک برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و... انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه تلاش می‌کنیم هر سال ۸ تا ۱۰ مورد از واحد‌های صنعتی استان صادراتی شود، گفت: این امر به افزایش و تنوع صادرات استان کرمانشاه کمک خواهد کرد.

او گفت: واحد‌های تولیدی که بتوانند محصولاتشان را صادر کنند هم افزایش ظرفیت تولید خواهند داشت و هم اشتغال‌زایی بیشتری به همراه دارند .

 

 

انتهای پیام/د

به دنبال راه‌اندازی مرکز شتاب دهنده صادرات استان هستیم

 

برچسب ها: صنعت ، معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.