سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۸ مهر ماه ۹۸؛

دستگیری ۲۲ قمارباز در صومعه‌سرا / کشف تریاک در رودبار

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۲۸ مهر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲۲ قمارباز در صومعه‌سرا

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر برپایی مکان قماربازی در یک باب منزل مسکونی و ایجاد مزاحمت برای اطرافیان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه پلیس با انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شد، افزود: در محل مورد نظر ۲۲ نفر در حال قماربازی دستگیر و وسایل قمار و مبلغ ۱۳۷ میلیون ریال وجه نقد کشف شد.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف بیش از یک کیلوگرم تریاک در رودبار

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار گفت: ماموران ایستگاه بازرسی این شهرستان در ایستگاه عوارضی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودروی مورد نظر یک کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که جاساز شده بود، کشف شد، افزود: در این راستا ۲ متهم ۳۴ و ۳۶ ساله دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی رودبار با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.