سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۸ مهر ماه ۹۸؛

اتاقک نگهبانی طعمه حریق شد/ زنده گیری یک حلقه مار و رهاسازی آن در طبیعت

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۸ مهر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهمترین حوادث امروز یکشنبه ۲۸ مهر سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

آتش گرفتن اتاقک نگهبانی در کوی جانبازان

رحمان احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: دیروز حوالی ساعت ۸ صبح در پی تماس مردمی مبنی بر آتش سوزی یک اتاقک نگهبانی ساختمان نیمه ساخت واقع در کوی جانبازان نیرو‌های عملیاتی آتش نشانی بلافاصله برای کمک رسانی به محل فرستاده شدند.

او افزود: این حادثه تلفات جانی در پی نداشت، ولی به بخشی از اتاقک و اثاث داخل آن خسارت وارد شد.

او اضافه کرد: سازمان آتش نشانی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق را انجام می‌دهد.

به دام انداختن مار در یک منزل مسکونی

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی وجود یک حلقه مار در یک منزل مسکونی گزارش شد.

او با بیان اینکه با تلاش آتش نشانان این حلقه مار پس از زنده گیری به دامان طبیعت برگردانده شد، افزود: امسال با توجه به افزایش پوشش گیاهی و شرایط آب و هوایی، ورود حیوانات موذی و به ویژه خزندگان از جمله مار به مناطق شهری افزایش یافته است.

آتش گرفتن خودرو سواری در مهاباد

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: یک خودرو سواری پیکان دیروز حوالی ساعت ۵ عصر در منطقه موکریان  آتش گرفت که حضور به موقع نیرو‌های آتش نشان مانع از گسترش آتش به دیگر اجزای ماشین شد.

او علت آتش سوزی را اتصال سیم کشی داخل خودرو اعلام کرد و افزود: خوشبختانه این رویداد خسارت جانی و مالی زیادی در پی نداشت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از شهروندان خواست با بررسی فنی همیشگی ضمن پایش مکانیکی خودرو از بروز رخدادهای ناخواسته جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.