سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات درمانى به بیش از ۳۴۰ زائر اربعین

رییس مرکز اورژانس گیلان از ارائه بیش از ۳۴۰ مورد خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در دره شهر ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پیمان اسدی ریس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان درباره اقدامات انجام شده از سوی این مرکز گفت: از آغاز استقرار نیرو‌های اورژانس گیلان  ۲۰ مهر ماه در دره شهر ایلام تا کنون بالغ بر ۳۴۰ نفر از زائران اربعین حسینی خدمت امداد و درمانی دریافت کرده اند.

او در ادامه گفت: مراجعات و امدادرسانی‌ها بصورت سرپایی بوده و ۱۰ نفر از این تعداد به مراکز بهداشتی درمانی ایلام انتقال داده شدند.

پیمان اسدی ادامه داد: اورژانس گیلان از ۲۰ مهر ماه تا کنون ۲ تیم فورت‌های پزشکی شامل ۴ کارشناس و ۲ دستگاه آمبولانس مجهز را به ایلام منطقه دره شهر اعزام کرده است. این تیم تا پایان بازگشت زوار اربعین حسینی در منطقه حضور خواهند داشت.

ریس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان در ادامه به خدمت رسانی به زائرین جمهوری آذربایجان نیز اشاره کرد و گفت:علاوه بر ۲ تیم اعزامی به ایلام در استان گیلان نیز موفق به خدمت رسانی به بیش از ۸۰۰ زائر جمهوری آذربایجان که از مرز آستارا وارد ایران شده و عازم کربلای معلی بودند نیز شده ایم.

او با بیان اینکه در طول این مدت علاوه بر تیم‌های مستقر در ایلام ۴ تیم فوریت‌های پزشکی نیز جهت انتقال مصدومین و بیماران به ایلام اعزام کرده ایم گفت:اورژانس گیلان در این مدت با اعزام ۴ تیم مجهز فوریت‌های پزشکی موفق به انتقال ۶ مصدوم و بیمار از ایلام به استان گیلان جهت انجام ادامه درمان در مراکز آموزشی درمانی گیلان شده است.

انتهای پیام/آ

خدمات رسانی اورژانس گیلان در اربعین حسینی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.