سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶۰ هزار زائر از طریق مرز خسروی راهی کربلای معلی شدند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : تا ساعت ۱۲ ظهر امروز (شنبه - ۲۷ مهر) ۱۶۰ هزار زائر از طریق مرز خسروی برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین راهی کربلای معلی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه دیدار با زائران حسینی گفت : تا این ساعت (۱۲ ظهر) نیز حدود ۸۰ هزار زائر از طریق مرز خسروی وارد کشورمان شده اند.

او گفت : در حال حاضر با موج بازگشت زائران روبرو هستیم و مرز خسروی نیز آمادگی کامل دارد تا زائران را از طریق ۵۸ گیت دائر شده پذیرش کند.

او جاویدان با بیان اینکه مرز خسروی به صورت شبانه روزی آمادگی پذیرش زائران برای ورود به کشور را دارد، افزود: محدودیتی در پذیرش نیز وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با ابراز خرسندی از رضایتمندی زائران اربعین از امکانات فراهم شده در پایانه خسروی، گفت: قطعا در سال‌های آتی شاهد افزایش تردد زوار از این مرز تا ۲-۳ برابر جمعیت امسال خواهیم بود.

او گفت: در مراسم اربعین امسال، کار اعزام زوار از ساعت ۷ صبح تا حدود ۱۶ عصر انجام می‌گرفت، این درحالیست که اگر مرز خسروی نیز ۲۴ ساعته بود مطمئنا تعداد زائران عبوری به شکل قابل ملاحضه‌ای افزایش می‌یافت.

جاویدان پلیس را خدمتگذار مردم دانست و گفت: ماموریت قلبی و اعتقادی اربیعن برای پلیس تا بازگشت آخرین زائر از کربلای معلی برای نیروی انتظامی ادامه خواهد داشت .

 

 

انتهای پیام/د

۸۰ هزار زائر از طریق مرز خسروی وارد کشورمان شدند

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.