سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام؛

زحمات نیروی انتظامی در اربعین امسال بی نظیر بود

استاندار ایلام گفت: از تعاملات خوب مرزبانی ناجا با طرف عراقی که موجب شد بخش عمده‌ای از مشکلات مرزی برطرف شود تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در جلسه قرارگاه اربعین که به ریاست فرمانده نیروی انتظامی و معاونین ناجا در مرز مهران برگزار شد با تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه نیروی انتظامی عنوان داشت: امسال با عنایت به حجم بالای تردد زائران از مرز مهران زحمات این نیرو بی نظیر بود.

او افزود: ناجا علاوه بر وظیفه ذاتی خود که ایجاد امنیت، انتظام بخشی و کنترل ترافیکی است با مهربانی و روی باز از ارائه خدمات دیگر از قبیل اسکان زائران و هرآنچه موجب آسایش آنان شود دریغ نکرد.

این مقام کشوری افزود: آنچه که مسلم است بایستی با تعامل، همکاری و هماهنگی بیشتر، خود را برای سال آتی آماده کنیم چرا که در سال آینده با توجه به افزایش گرمای هوا بایستی زیرساخت‌های خود را تقویت و گسترش دهیم تا ان شاءالله مشکل خاصی نداشته باشیم.

سلیمانی دشتکی با بیان این مطلب که امسال همدلی، هماهنگی و مشارکت همه دستگاه‌ها در کنار ناجا بسیار نمایان بود، خاطر نشان کرد: از تعاملات خوب مرزبانی ناجا با طرف عراقی که موجب شد بخش عمده‌ای از مشکلات مرزی برطرف شود نمی‌توان گذشت که جا دارد به صورت ویژه از مجموعه مرزبانی ناجا تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/غ

تقدیر از تعاملات مرزبانی ناجا با طرف عراقی

برچسب ها: محرم 98 ، اربعین 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.