سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صلح و سازش ۲۰ درصد از پرونده‌های طلاق در طرح مصلحین هرمزگان

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل هرمزگان گفت: ۲۰ درصد از پرونده‌های طلاق ارجاع شده در طرح مصلحین خانواده به سازش منجر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، علیرضا احمدی منش معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل هرمزگان گفت: ۲۰ درصد از پرونده‌های طلاق ارجاع شده در طرح مصلحین خانواده به سازش منجر شده است.

او افزود: در نتیجه امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طرح مصلحین خانواده در شهرستان‌های رودان، میناب، حاجی آباد، بندرخمیر، بندرلنگه و بندرعباس در حال اجرا است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل هرمزگان گفت: این طرح به منظور شناسایی زوجین متقاضی طلاق پیش از ثبت دادخواست و معرفی آن‌ها به هسته‌های مصلحین به منظور مشاوره و ایجاد صلح و سازش عملیاتی شده و جمعیت قابل توجهی را در بر می‌گیرد.

علیرضا احمدی منش از برنامه ریزی برای ایجاد ۱۰ کیلومتر موانع فیزیکی برای جلوگیری از رشد مناطق حاشیه نشین بندرعباس هم خبر داد و افزود: احمدی منش در ادامه افزود: هدف نهایی از اجرای این طرح، ایجاد ده کیلومتر موانع فیزیکی اعم از کمربند سبز، دیوارکشی، فنس کشی و یا بلوک گذاری زمین‌های در معرض تخریب و جلوگیری از گسترش مناطق جدید در بافت‌های ناکارآمد است.

انتهای خبر/ د

برنامه ریزی برای جلوگیری از گسترش حاشیه نشینی در بندرعباس با هدف پیشگیری از وقوع جرم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.