سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترافیک نیمه‌سنگین در محور اسلام‌آبادغرب تا بیستون

رییس پلیس‌راه استان کرمانشاه ترافیک در محور اسلام‌آبادغرب تا بیستون را نیمه‌سنگین عنوان کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد حیدری رییس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت : با توجه به موج بازگشت زائران اربعین، در مسیر برگشت و محور‌های خروجی استان ترافیک نیمه سنگین است و همین شرایط می‌طلبد تا رانندگان با صبر و تحمل بیشتری در جاده حضور پیدا کنند.

او گفت : در حال حاضر محور اسلام آبادغرب به بیستون بار ترافیکی قصرشیرین و حمیل را نیز در برمی گیرد و جمعیت زائرانی که از مرز‌های خسروی و مهران در حال بازگشت هستند به این محور اضافه می‌شوند.

حیدری گفت: جاده‌های استان در مسیر رفت نیز مملو از اتوبوس‌ها و سواری‌های خالی غیربومی است که به سمت مرز‌های خسروی و مهران برای انتقال و جابجایی زوار در حال حرکت هستند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به باز بودن همه مسیر‌ها و اینکه هیچ محدودیت ترددی وجود ندارد، افزود: انتظار می‌رود طی امروز و فردا مسیر‌های محل تردد زوار خصوصا محور یاد شده همچنان نیمه سنگین و رو به سنگین باشد.

او از افزایش ۳۰ درصدی تردد در محور‌های استان و ۳۵ درصدی در محور اسلام آبادغرب - قصرشیرین در ایام اربعین امسال خبر داد و گفت: به همین خاطر شاهد افزایش سوانح رانندگی نیز بوده‌ایم.

حیدری از رانندگان خواست تا هنگام خستگی و خواب آلودگی تحت هیچ شرایطی رانندگی نکنند تا احتمال وقوع سوانح جاده‌ای کاهش یافته و شیرینی این سفر معنوی در کام زائران تلخ نشود .

 

 

انتهای پیام/د

موج بازگشت زائران اربعین

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.