سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود ۷۰ هزار زائر اربعین به کشور

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از ورود ۷۰ هزار زائر اربعین به کشور از طریق مرز خسروی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بازدید از پایانه مرزی خسروی گفت : کار ورود زائران به کشور از طریق این پایانه مرزی ۲۴ ساعته است.

او گفت : در روز‌های اخیر با موج بیشتری از جمعیت زائرانی که در حال بازگشت هستند مواجه شده‌ایم و خوشبختانه کار پذیرش آن‌ها برای ورود به کشور از مرز خسروی بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

جاویدان گفت: روز گذشته (جمعه) بالغ بر ۱۷ هزار زائر از طریق مرز خسروی وارد کشور شده و نزدیک به دوهزار نفر نیز از همین مرز عازم کربلای معلی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به بسیج تمام امکانات از سوی پلیس، گفت: طی دو هفته اخیر علاوه بر حضور شبانه روزی ماموران تامین نظم و امنیت، پلیس‌های مبارزه با موادمخدر، آگاهی، وظیفه عمومی، امنیت عمومی، پیشگیری، معاونت اجتماعی و ... نیز در پایانه خسروی حضور داشته و خدمات لازم را به زوار ارائه دادند.

او گفت : خوشبختانه در این مدت اتفاق نگران کننده‌ای که بخواهد امنیت زائران را زیر سوال ببرد رخ نداد و همه عوامل امنیتی شبانه روز پای کار بودند.

جاویدان به زائران گفت: تا هنگام بازگشت و حین رانندگی از انجام اعمال خطرناک مانند سرعت و سبقت‌های غیرمجاز خودداری و پس از استراحت کافی در موکب‌ها و استراحت گاه‌ها به سفر خود ادامه دهند .

 

 

انتهای پیام/د

۷۰ هزار زائر اربعین به کشور وارد شدند

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.