سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان مسابقات قرآنی مدهامتان روستایی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت : از فراخوان شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان روستایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، هاشم شیرازیان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: این دوره از مسابقات تنها ویژه برادران و با هدف شناسایی و ارتقای اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام در روستا‌ها به خصوص روستا‌های محروم و دور از دسترس کشور، کشف و شناسایی استعداد‌های برتر قرآنی فعال کانون‌های مساجد روستایی با ایجاد رقابت سالم و همچنین آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعداد‌ها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

شیرازیان، رقابت‌های این دوره را در رشته‌های قرائت (تحقیق)، اذان و ترتیل اعلام کرد و افزود: افرادی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند که ساکن روستا‌ها و عشایر نشین باشند.

او با بیان اینکه سن همه شرکت کنندگان باید بین ۱۸تا۳۰ سال باشد افزود: افرادی که حائز رتبه اول تا سومی دو دوره پیشین این مسابقات شدند و نیز کسانی که به مرحله نهایی مسابقات کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه در سال۹۷ راه یافته اند، نمی‌توانند در رقابت‌های این دوره شرکت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی آخرین مهلت ثبت نام و اعلام مادگی شرکت در این دوره از مسابقات را ۳۰مهر اعلام کرد و گفت: این جشنواره ۱۰تا۱۲ آبان در اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ر

فراخوان مسابقات قرآنی مدهامتان روستایی

برچسب ها: وزارت فرهنگ ، قران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.