سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه پیاده روی جاماندگان اربعین؛

پرچم رژیم صهیونیستی زیر پای زوار جامانده امام حسین (ع) + تصویر

همزمان با برگزاری مراسم جاماندگان در روز اربعین، قاب دیدنی از این مراسم ثبت شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز همزمان با روز اربعین، هفتمین دوره پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی به تأسی از پیاده‌روی میلیون‌ها عاشق اباعبدالله حسین(ع) در عراق از مسیرهای چندگانه پایتخت به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از ساعت ۶:۳۰ دقیقه با حضور پرشور مردم از میدان آیینی امام حسین(ع) برگزار شد.

رهروان این مسیر ضمن عزاداری برای سالار و سرور شهیدان به اعلام برائت از دشمنان اسلام پرداختند. تصویر منتشر شده از این مراسم نشان می‌دهد که جاماندگان با قدم گذاشتن بر تصویری از پرچم رژیم صهیونیستی بار دیگر اعتراض خود را به رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند. این تصویر در قاب دوربین خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ثبت شده است که در ادامه می‌بینید:

امسال هم همچون سال‌های قبل برای آن دسته از محبان سیدالشهداء(ع) که امکان و توفیق حضور در مسیر اصلی پیاده‌روی نجف تا کربلا در ایام اربعین حسینی را نداشتند این امکان فراهم شد تا در تهران در صف جاماندگان قدم بردارند. بدون شک تمام شیفتگان امام حسین(ع) دوست داشتند در ایام اربعین در کربلا باشند، اما به دلایل مختلف این امکان برای تمام شیفتگان حسینی فراهم نشد البته برخی هم زودتر از فرارسیدن اربعین برگشتند و نتوانستند در روز اربعین  در بین الحرمین حضور داشته باشند.

همزمان با فرارسیدن روز اربعین در تهران، آن دسته از عاشقان حسینی(ع) که در این ایام نتوانستند در کربلا حضور یابند، از میدان امام حسین(ع) به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) پیاده‌روی کردند. در طول مسیر ۱۴ کیلومتری پیاده‌روی جاماندگان اربعین به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، ۲۰۰ موکب با مشارکت مردمی و هماهنگی درون دستگاهی به شهروندان خدمت رسانی کردند.

انتهای پیام/

پرچم رژیم صهیونیستی زیر پای جاماندگان اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.