سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره داستانی با موضوع اربعین در یزد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزدگفت: جشنواره داستانی بچه‌های مسجد با عنوان قاصدک‌های داستان با موضوع اربعین برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام مصطفی گرجی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی و استمرار این رسالت مهم  جشنواره داستانی بچه‌های مسجد در یزد برگزار خواهد شد.

او افزود: جشنواره داستانی بچه‌های مسجد که نام آن با عنوان قاصدک‌های داستان نیز مطرح شده است، در این دوره با موضوع اربعین برگزار می‌شود.

 گرجی ادامه داد: این جشنواره به صورت فصلی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم از این طریق زمینه ساز انگیزه و علاقه در میان مخاطبان در امر کتاب و کتابخوانی شویم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد افزود: به همین منظور اولین جشنواره داستانی بچه‌های مسجد همزمان با فصل پاییز و با موضوع اربعین کار خود را آغاز کرده است.

او موضوع کتاب و کتابخوانی را یکی از جدی‌ترین نیاز‌های انسان امروز دانست و گفت: باید متولیان امر تربیت در جامعه، نسبت به کتابخوانی و ترویج آن اهتمام و برنامه ریزی دقیق داشته باشند.

گرجی گفت: بستر سازی مناسب و متناسب برای ایجاد انگیزه میان مخاطبان به اشکال گوناگون لازم و ضروری است و در استان یزد و در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با توجه به رسالت کانون‌ها، گام‌های مثبتی در این زمینه برداشته شده است.

او ،کاروان دانایی، و ،قرار دانایی، و نیز کارگاه‌های از ،خاطره تا داستان، و نیز کار تبلیغاتی بچه محله کتاب را از برنامه‌های اجرا شده در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در زمینه کتابخوانی برشمرد.

انتهای پیام/ی

برگزاری جشنواره داستانی بچه‌های مسجد در یزد

برچسب ها: معرفی کتاب ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.