سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدنی خبرداد؛

وجود ایستگاه‌‌های‌ سیار فرهنگی در ۴ نقطه از مسیر راهپیمایی اربعین

مدیرعامل بنیاد احسان درباره خدمات رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به زائرین اربعین توضیحاتی داد.

سید امیر حسین مدنی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امسال خدماتی در حوزه‌های سلامت، درمان، فرهنگی، اسکان، پذیرایی، مخابراتی و بانکی توسط ستاد به زائران اربعین حسینی ارائه شد.

او با بیان اینکه امسال برنامه ریزی برای ویزیت و درمان ۱۵۰ هزار زائر در هفت ایستگاه نجف کربلا سامرا مرز مهران میرجاوه و دو ایستگاه در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا با حضور ۴۰۰ پزشک و پرستار جهادی در قالب کاروان‌های سلامت احسان انجام شده است، گفت: خدمات درمانی، تله مدیسین، داروی دندان‌پزشکی چشم‌پزشکی آزمایشگاهی و بستری در قالب ۷ خودروی مجهز و ۲۴ امدادی و ۱۵۰ تخت در حال ارائه است.

مدیرعامل بنیاد احسان عنوان کرد: برای ارائه خدمات فرهنگی ایستگاه‌های سیاری با حضور ۵۰ روحانی طراحی شده است که این ایستگاه‌ها در ۴ نقطه در مرز‌ها و مسیر نجف تا کربلا برپا شده است.

مدنی با بیان اینکه در مورد کربلا برنامه‌های ویژه‌ای با همکاری هیئت رزمندگان اسلام و با حضور سخنرانان و مداحان مطرح برگزار می‌شود عنوان کرد: ایستگاه‌های اسکان و پذیرایی از زائران با همکاری گروه‌های مردمی و جهادی به صورت مکتوب در کربلا کاظمین سامرا مهران شلمچه چزابه و میرجاوه برپا است.

مدیرعامل بنیاد احسان ادامه داد: برای ارائه خدمات بانکی و مخابراتی با همکاری بانک پارسیان و همراه اول به ویژه در موکب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در شهر کربلا و نجف برنامه‌ریزی شد.

او افزود: اعزام زائر اولی‌ها به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی از دیگر برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بود.

مدنی ادامه داد: برنامه اعزام زائران اولی‌ها که از سال گذشته آغاز شده بود از دو هفته قبل با همکاری سازمان حج و زیارت شروع شد.

او ادامه داد: هم اکنون هفته حداقل چهار کاروان ۴۰ نفره از مناطق محروم کشور به عتبات عالیات مشرف می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.