سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از تولید ملّی دستور کار مسئولان دولتی

امام جمعه بندرعباس گفت: چرخه اقتصاد کشور، با حمایت مسئولان دولتی و مردم از تولید کنندگان داخلی به خوبی حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس گفت: چرخه اقتصاد کشور، با حمایت مسئولان دولتی و مردم از تولید کنندگان داخلی به خوبی حرکت می‌کند
امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه افزود: راه حل اقتصاد مقاومتی تقویت تولیدات داخلی کشور است که با حمایت مسئولان این مهم محقق می‌شود.
او گفت: با تقویت صنایع دستی در هرمزگان گام‌های اساسی برای رشد تولیدات برداشته می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده با اشاره به کیفیت کالا‌های تولید شده داخلی افزود: در صنایع بسته بندی هم لازم است گام‌های خوبی برداشته شود تا صادرات بیشتری به سراسر دنیا داشته باشیم.
نماینده، ولی فقیه در استان افزود: با وجود توجه مسئولان به صادرات، اما باز هم شاهد مشکلاتی در این زمینه هستیم که باید با درایت لازم برطرف شود.
او به بازار مصرف تولیدات داخلی اشاره کرد و خواستار حمایت دستگاه‌های دولتی از واحد‌های صنعتی شد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت: توجه به ورزش‌های همگانی در جامعه ضروری است.
امام جمعه بندرعباس افزود: امروزه مدارس استان باید توجه بیشتری به ورزش داشته باشند و نگذارند ورزش به عنوان یک امر نمادین در جامعه رشد کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: باید از ظرفیت‌های مناسبی مثل دریا بهره کافی برد و ورزش‌های ابی و ساحلی را در استان تقویت کرد.
او به پیاده روی اربعین حسینی نیز اشاره کرد و گفت: غول‌های رسانه‌های غربی که خود را پرچمدار اطلاع رسانی می‌دانند از پوشش حرکت میلیونی اربعین حسینی سرباز زدند.

انتهای خبر/ د

حمایت از تولید داخل راه حل رونق اقتصادی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.