سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری استان ایلام خبر داد;

کاشت ۱۶ شاسی بذر گل بنفشه در نهالستان و انتقال آن به سطح شهر

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری استان ایلام از کاشت ۱۶ شاسی بذر گل بنفشه در نهالستان و انتقال آن پس از رشد کافی به سطح شهرخبر داد.

نظام کارزانی ئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری استان یلام در گفت و گو با خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،:گفت: کاشت ۱۶ شاسی بذر گل بنفشه در نهالستان که اکنون در مرحله ۲تا ۴ برگی بوده و تا ۲۰ آبان ماه و پس از رشد کافی به سطح شهر انتقال داده خواهند شد.

او افزود:در این تعداد شاسی حدود ۸تا۱۰ هزار جعبه گل با کیفیت تولید خواهد شد که از نظر مالی ۶۰ تا ۹۰ میلیون تومان صرفه جویی در هزینه خرید و حمل و نقل را در پی خواهد داشت

کارزانی اظهار کرد:همچنین اگر از اراضی ملی حاشیه شهر توسط اداره منابع طبیعی به شهرداری واگذار شود قطعا در جهت احداث گلخانه و فضای سبز شهری زیباتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری استان از شهروندان تقاضا کرد با توجه به فواید فضای سبز و اثربخشی آن در زیبایی سیمای شهری و تاثیرات مثبتی که گل‌ها در روحیه شهروندان دارد در حفظ و نگهداری گل هاکوشا باشند و در نگهداری این فضا‌ها با سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری همکاری کنند.

 

انتهای پیام/با

توسعه و ایجادسرانه فضای سبز در شهر ایلام

برچسب ها: مناظر زیبا ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.