سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی بازگشت دو سوم زائران در ۴۸ ساعت آینده

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت:پیش بینی ما این است که در مدت ۴۸ ساعت آینده حداقل دو سوم زائران به کشور بر می‌گردند و همکاران ما هم برای ایمن‌سازی و پیشگیری از تصادفات در سطح محور‌های استان آماده هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ محمد حیدری فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: باتوجه به بازگشت زوار، وضعیت تردد در محور‌های منتهی به استان ایلام و مرز خسروی در مسیر برگشت دارای ترافیک سنگین، اما تحت کنترل است.

او اظهار داشت: بیشترین حجم ترددی از جاده حمیل به سمت اسلام‌آبادغرب، اسلام‌آبادغرب به شهر کرمانشاه و کرمانشاه به سمت همدان است.

او با تاکید بر اینکه بار بازگشت زوار اربعین از مرز خسروی را داریم و اکثر زوار در حال برگشت از این مرز هستند، گفت: پیش بینی ما این است که در مدت ۴۸ ساعت آینده حداقل دو سوم زائران به کشور بر می‌گردند و همکاران ما هم برای ایمن‌سازی و پیشگیری از تصادفات در سطح محور‌های استان آماده هستند.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه گفت: باتوجه به تجاربی که از اربعین سال گذشته داریم بیشترین حوادث ما در مسیر برگشت زائران و بیشترین حوادث به دلیل خستگی و خواب آلودگی رخ می‌دهد و نیاز است که رانندگان پیش‌بینی استراحت در طول مسیر را در برنامه کاری خود داشته باشند.

او با اشاره به اینکه بیشترین بار ترافیک  در محور‌های منتهی به مرز مهران است، به زوار توصیه کرد که مرز خسروی را برای برگشت انتخاب کنند چرا که خسروی این بستر را دارد و سیستم حمل و نقل در داخل کشور برای جابجایی مسافران از مرز خسروی به مقاصد زائران آماده است.

انتهای پیام/ز

 

بازگشت زوار اربعین از مرز خسروی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.