سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا؛

بازگشت زائران بدون هیچ مشکل خاصی ادامه خواهد داشت

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت:با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده فرآیند بازگشت زائران بدون هیچ مشکل خاصی ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ظهر امروز پنجشنبه در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: روند ورود زائران به کشور در حال افزایش است.

او ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده فرآیند بازگشت زائران بدون هیچ مشکل خاصی ادامه خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی گفت: از صبح امروز تا الان ۱۷۵ هزار زائر از مرز‌های ۴ گانه به کشور ورود کرده که نزدیک به ۱۰۰ هزار زائر از مرز مهران وارد شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه جاده‌های مواصلاتی منتهی به پایانه مرزی مهران، پرحجم، اما روان است، گفت: مسیر تونل آزادی در محور ایلام به سرابله با ترافیک مقطعی همراه بوده، اما تردد در آن جریان دارد.

او با بیان اینکه طی بازدیدی که از پارکینگ برکت صورت گرفته، تعداد اتوبوس‌های لازم برای انتقال زائران موجود می‌باشد، افزود: در جهت تسهیل در تردد زائران به خصوص در ۲ روز آینده اتوبوس کافی در نظر گرفته شده است.

رئیس قرارگاه مرکزی اربعین ناجا مستقر در پایانه مرزی مهران به زائران توصیه کرد:با توجه به حجم تردد در جاده‌های مواصلاتی، سفر خود را مدیریت و با پرهیز از عجله و شتاب سفر خوب و ایمنی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

فتحی زاده با اشاره به لزوم تعامل و همکاری با طرف عراقی برای بازگشت زوار، گفت: تا سه روز آینده حجم زیادی از زوار وارد کشور می‌شوند باید در آماده باش کامل قرار داشته باشیم.

او تصریح کرد: تامین آب سرد برای زوار از مهمترین نیاز‌های مرز است، باید در این زمینه برای بازگشت زوار اقدام جدی شود.

رئیس قرارگاه اربعین ناجا گفت: باید امکانات به صورت ۲۴ ساعته در مرز مستقر باشد، چون زائران خسته هستند و قطعا باید امکاناتی برای استراحت آن‌ها فراهم شود.

او ادامه داد: عملیات‌های عمرانی برای توسعه زیرساخت‌ها منتهی به مرز مهران نباید متوقف نشود.

فتحی زاده بیان کرد: علاوه بر توسعه زیرساخت‌های کشور، توسعه زیرساخت‌های آن سوی مرز برای سال‌های آینده بسیار حائز اهمیت است

انتهای پیام/غ

ورود ۱۷۵ هزار زائر از مرز‌های ۴ گانه به کشور

برچسب ها: محرم 98 ، اربعین 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.