سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسلی: امیدوارم ورامین از لیگ فوتسال بانوان کنار نرود

ملی پوش فوتسال بانوان گفت: امیدوارم تیم ستارگان ورامین از مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان انصراف ندهد، چون سایر تیم‌ها با مشکل مواجه می‌شوند.

فرزانه توسلی ملی پوش تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: امروز تیم ما مقابل پارس آرا شیراز با سه گل پیروز شد. این تیم مقابل دفاع می‌کرد و قصد داشت در ضد حمله‌ نتیجه بگیرد. تیم ما با شرایطی که پارس آرا ایجاد کرده بود کار سختی در این بازی داشت.

سطح لیگ پیشرفت زیادی داشته است

او تصریح کرد: کیفیت بازی‌ها و سطح مسابقات لیگ نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت زیادی داشته است. در حال حاضر هشت تیم بالای جدول رقابت تنگاتنگی دارند و هر کدام به نوعی مدعی صعود به مرحله پلی آف هستند. تا لحظه آخر نمی‌توان پیش بینی کرد که چه اتفاقی در بازی‌های امسال رخ می‌دهد یا کدام تیم‌ها به مرحله پلی آف صعود می‌کنند.


بیشتر بخوانید: داورانی که در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان سوت می‌زنند


توسلی افزود: تیم‌ها هزینه زیادی برای مسابقات لیگ می‌کنند و با توجه به مسائل اقتصادی حال حاضر، فشار زیادی روی مسئولان یک باشگاه است، به همین خاطر این انتظار می‌رود که کیفیت قضاوت‌ها بهتر از گذشته شود، چون یک تصمیم نادرست داور زحمات و هزینه‌های یک تیم نابود می شود. شرایط لیگ باتوجه به هزینه‌ها سخت شده است. اگر تیم ستارگان ورامین قرار است از مسابقات انصراف دهد، اوضاع بدتر هم می‌شود و امیدورام دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

ملی پوش فوتسال بانوان در ادامه گفت: خوشبختانه فصل جدید بیشتر تیم‌ها ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارند. در همین تیم نامی نو به غیر از سه تا از بازیکنان ما که دهه شصتی هستند سایر فوتسالیست‌های تیم متولد دهه ۷۰ هستند. جوانان در همین مسابقات تجربیات لازم را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.