سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنرمندان بجنوردی دارنده بیشترین اثر در چهاردهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی

هنرمندان بجنوردی با آوردن چهار اثر، بیشترین آثار نمایشی استان را در چهاردهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی ارائه می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابوالحسن حیدری سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در این جشنواره که پس از ماه صفر با شرکت ۸ اثر نمایشی برگزار می‌شود پس از بجنورد، هنرمندان اسفراینی با سه اثر بیشترین مشارکت را دارند و تئاتری‌های شیروان نیز یک اثر خود را ارائه خواهند کرد.

حیدری افزود: نمایش"مارکو" به کارگردانی محمد داورپناه، "هوای گندم" به کارگردانی نریمان محزون، نمایش "ببخشید مزاحم شدم" به کارگردانی سعید نیستانی و "همیشه همه چیز یه جور نیست" به کارگردانی امیرحسین روحانی از بجنورد در این جشنواره به نمایش درمیآیند.

او گفت: همچنین "سوپ بوقلمون" به کارگردانی محسن بیدوازی، "پلی از جنس شیشه" به کارگردانی زهرا رحیمی و نمایش "خون و ماتیک" به کارگردانی محدثه الیاسی از اسفراین در این جشنواره با دیگر آثار برگزیده رقابت خواهند کرد.

او اظهار داشت: همچنین نمایش "بالستیک زخم" به کارگردانی غلامرضا یوسفی از شیروان در این جشنواره اکران خواهد شد و نمایش "فاخته" نیز به عنوان مهمان در چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر استان حضور خواهد داشت.

حیدری یادآور شد: در مجموع تنها امکان نمایش ۶ اثر برتر در این جشنواره وجود دارد و ۲ مورد از این آثار در صورت امکان به نمایش در می‌آیند.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آثار برگزیده این دوره از جشنواره توسط هیات داوران متشکل از علیرضا صمدی شادلو، محمد شاکری و ابوالقاسم یزدانی انتخاب شده اند.

انتهای پیام/ ر

هنرمندان بجنوردی دارنده بیشترین اثر در چهاردهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.