سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حرکت مردمی اربعین حسینی در سطح جهان بی نظیر است

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: حرکت مردمی در سطح جهان بی نظیر بود و استقبال گسترده از راهپیمایی اربعین امسال جهان را شگفت زده کرده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: استقبال گسترده مردم از راهپیمایی اربعین حسینی امسال جهان را شگفت زده کرد وحرکت مردمی در سطح جهان بی نظیر است.

او افزود: سپاه، بسیج و تمامی مجموعه‌ها برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی پای کار هستند و نیرو‌های مسلح نیز در این زمینه تاکنون خدمات خوبی را به زائران ارائه داده‌اند.

شاهوارپور بیان کرد: جدای از تمام مجموعه‌های دولتی و نیرو‌های مسلح، نقش مردم در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی برجسته‌تر است همچنین تعداد قابل توجهی چادر و پتو برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران در اختیار موکب‌ها در مرز‌های استان قرار داده شد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان اظهار داشت: علاوه بر برقراری نظم و امنیت در مرز‌های استان در زمینه اسکان، ترابری، درمان و اقدامات فرهنگی برای زائران اربعین اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته است و در مسیر پایانه چذابه، اردوگاه ثامن الائمه و اردوگاه شهید محلاتی و در مسیر شلمچه اردوگاه شهید باکری پذیرای زائران سراسر کشور هستند.

این مقام مسئول گفت: در این اردوگاه‌ها زائران خارجی نیز اسکان داده شده اند و خدمات ارزنده‌ای به آن‌ها ارائه شده است.

انتهای پیام/م

ارائه خدمات به زوار اربعین

برچسب ها: اربعین ، محرم 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.