سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان اورژانس کشور خبرداد؛

مراجعه ۲۳۰ هزار زائر به مراکز علوم پزشکی

کولیوند گفت: ۲۳۰ هزار مورد مراجعه زائران به مراکز تحت نظر وزارت بهداشت در ایام اربعین ثبت‌شده که از این تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ مورد منجر به بستری بیمار شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور امروز در جمع خبرنگاران گفت: تا این لحظه ۲۳۰ هزار مورد مراجعه زائران به مراکز تحت نظر وزارت بهداشت در ایام اربعین ثبت‌شده است.

او افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ مورد منجر به بستری بیمار شده است و برای موارد مختلف بیمارستان‌هایی مشخص‌شده و در صورت لزوم افراد به بیمارستان‌ها اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تعداد افرادی که لازم بوده از عراق به بیمارستان‌های کشور منقل شوند زیاد نبوده و طبق توافقی که با عراق صورت گرفته زائرانی که در این کشور به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند معاف از پرداخت وجه هستند و رسیدگی به آن‌ها به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

کولیوند بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد زائران نسبت به سال گذشته افزایش قابل‌توجهی داشته است رسیدگی به زائران به شکل مناسبی صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:افزایش ماموریت‌های اورژانس


او عنوان کرد: تاکنون برخی بیماری‌هایی که کمتر در داخل کشور مشاهده‌شده بین نیز شناسایی‌شده است که به‌سرعت کنترل شد و هیچ مشکلی دراین‌باره وجود ندارد.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: عمده بیماری‌ها به دلیل فصلی که در آن قرار داریم سرماخوردگی و آنفولانزا است و موردی که نیاز به مداخلات خاص داشته باشد مشاهده نکردیم.

انتهای پیام/ د

مراجعه زوار اربعین حسینی به مراکز علوم پزشکی

برچسب ها: اربعین 98 ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.