سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمشیدی: اردو تیم ملی گلف اوایل دی ماه شروی می‌شود/ می‌خواهیم میزبانی مسابقات آسیایی را بگیریم

دبیر فدراسیون گلف گفت: اردو‌های تیم ملی از اوایل دی ماه ام سال با حضور استعداد‌های برتر تشکیل می‌شود.

مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در دستور کار فدراسیون قرار دارد و قرار است این مسابقات در ۲ رده سنی برگزار کنیم. تاریخ مسابقات زیر ۱۸ سال پسران به مناسبت ۱۳ آبان و مراسم روز دانش آموز از روز دهم تا سیزدهم آبان امسال برگزار می‌شود و نام این مسابقات را جام ۱۳ آبان گذاشتیم.

او تصریح کرد: رده دوم شامل بانوان بالای ۱۸ سال است و مسابقات آن‌ها از ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه برگزار می‌شود. قرار است تا پایان آذر ماه دور رفت و برگشت لیگ دسته یک آقایان و بانوان را به برگزار کنیم و در نهایت رقابتی هم برای رده سنی بالای ۵۵ سال تدارک ببینیم.

جمشیدی افزود: اوایل دی ماه سال جاری اردو‌های تیم ملیگلف و مینی گلف را با حضور نفرات برگزیده و استعدادیابی‌هایی که در سال ۹۷-۹۸ شده است برگزار می‌کنیم. کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری هم در دستور کار ما قرار دارد.


بیشتر بخوانید: تلاش برای توسعه متوازن گلف در خوزستان


دبیر فدراسیون گلف در ادامه گفت: تمام تلاش ما این است که میزبانی مسابقات آسیایی مینی گلف ۲۰۲۰ را بگیریم به همین دلیل اوایل آذر ماه به جزیره کیش می‌روم و یک دوره سه روزه تدریسی هم آنجا برگزار می‌شود تا عوامل اجرایی این رقابت بین المللی آموزش‌های لازم را ببینند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از گلف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.