سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت سه هزار واحد مسکن مهر در استان تا پایان سال ۹۸

استاندار هرمزگان گفت: سه هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در هرمزگان تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: سه هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در هرمزگان تکمیل می‌شود.

او در نشست شورای مسکن استان افزود: از مجموع حدود ۵۳ هزار واحد مسکن مهر در هرمزگان، حدود شش هزار واحد باقی مانده که در حال تکمیل است.

استاندار هرمزگان گفت: واحد‌هایی که مسئولیت آن‌ها بر عهده دولت بوده تکمیل و تحویل داده شده و واحد‌های باقی مانده مربوط به تعاونی‌های خود مالک یا تعاونی‌های بخش‌های مختلف است که برخی از آن‌ها مشکلات حقوقی نیز دارند.

فریدون همتی افزود: برخی از این واحد‌های تعاونی‌ها برای هزینه آب و برق و تکمیل محوطه سازی نیازمند پرداخت سهم متقاضیان هستند.

او گفت: پرداخت تسهیلات بانکی برای این کار پیش بینی شده تا متقاضیان با دریافت این تسهیلات بتوانند سهم خود را پرداخت نموده و این واحد‌ها هر چه سریعتر تکمیل شوند.

استاندار هرمزگان با اشاره به نوسازی بافت فرسوده افزود: شهرداری بندرعباس و اداره کل راه و شهرسازی استان طرح مشترکی را برای محلات اسلام آباد و گلکنی در نظر گرفته اند که بر اساس آن در این محلات یک بوستان مناسب و هزار واحد مسکونی جدید ساخته می‌شود.

همتی به نوسازی بافت فرسوده در محله چاهستانی‌ها اشاره کرد و افزود: ایجاد امکانات و زیرساخت‌های مناسب به ویژه برای محله چاهستانی‌ها از جمله آب و برق مناسب، مجموعه‌های فرهنگی، تفریحی، ورزشی و فضای سبز در نظر گرفته شده و تسریع در اجرای این برنامه‌ها به مشارکت و همکاری مردم نیاز دارد.

انتهای پیام/ د

پایان ساخت سه هزار واحد مسکن مهر تا آخر امسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.