سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۵۰ دکل مخابراتی در روستا‌های خراسان شمالی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی از ایجاد ۵۰ دکل مخابراتی در روستا‌های استان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا رجب زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در نشستی با محوریت ایجاد هماهنگی برای اجرای طرح فیبر نوری و دکل‌های مخابراتی، گفت: با پیگیری اقای شجاعی استاندار خراسان شمالی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ایجاد ۵۰ دکل مخابراتی توسط شرکت ایرانسل و اجرای ۲۲۵ کیلومتر فیبر نوری توسط شرکت مخابرات در خراسان شمالی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ شده است.

رجب زاده افزود: در فاز نخست باید تا پایان سال جاری در ۵۰ روستا دکل‌های مخابراتی ایجاد شود و فیبر نوری مورد نظر به عنوان بستر و زیرساخت لازم برای ایجاد دکل‌ها اجرا شود.

او گفت: فیبر نوری از محمل‌های انتقال داده با سرعت بالاست و بر همین اساس از برنامه‌های بسیار مهم در سال ۹۸ گسترش بستر فیبر نوری در استان است که هزینه این طرح از محل اعتبارات دولتی تأمین می‌شود.

رجب زاده افزود: اجرای این طرح جهش بزرگی را در عرصه آی. سی. تی مناطق روستایی فراهم می‌کند.

او گفت: نشست‌های مشترک بین دستگاه‌های مرتبط با اجرای طرح مانند راه و ترابری، شهرداری ها، شرکت گاز، اداره کل منابع طبیعی برای صدور مجوز‌ها و ایجاد تجهیزات و امکانات لازم برگزار تا موانع مختلف در مسیر اجرای طرح برطرف شود.
انتهای پیام/ط


اجرای ۲۲۵ کیلومتر فیبر نوری توسط شرکت مخابرات در خراسان شمالی

برچسب ها: استانداری ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.